fredag 3 augusti 2012

Spiderman x 2

Simon, vars lillasyster Maja jag gjorde Hello Kitty-tårtan till, önskade sig tårtor på temat Spiderman till sina 5-årskalas. Han skulle ha en tårta till vuxenkalaset och en till barnkalaset. Jag fick fria händer och gratis huvudbry :) Till slut hittade jag vad jag ville göra och blev i slutändan skapligt nöjd även om livsmedelspennan tog slut och jag fick måla nätet med pensel. Skakar man aldrig annars så gör man det då!

 

 
 

Jag fick ett supergulligt mejl av Simons mamma efteråt där hon tackade och tyckte att de var så fina. Jätteroligt!!! Tack för att jag fick förtroendet, det var ett nöje!

7 kommentarer:

  1. Väldigt lyckade båda två! Roligt att du lyckades göra två variationer på samma tema.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Ja det är roligare att göra två olika än likadana, dessutom hade de olika fyllningar så vi behövde kunna hålla isär dom.

      Radera
  2. Hej. Gör du tårtor på beställning? Vad har du för kontakt uppgifter? Mvh linda linda.bergman@live.se

    SvaraRadera